четвер, 12 серпня 2010 р.

Пеппі Довгокоса дивиться мультики

Коли я ще була хвора, то надивилася багато мультфільмів. Як я їх дивилась, то думала, що всі вони мені подобаються. Але пізніше виявилося, що деякі я можу покритикувати. 
Наприклад, "Лотта з містечка винахідників". Там мали б бути надзвичайні пригоди, але вони відбулися в кінці фільму і тривали не більше п'яти хвилин. 

Мені здалося, що те ж саме було у мультику "Дон Кіхот у чарівній країні". В описі було написано, що Дон Кіхот потрапляє у чарівну бібліотеку, але в ту бібліотеку він попав тільки у кінці фільму і зовсім не заходив у книжки, як мало б бути. 
Ще я дивилась мультик "Принцеса і жаба" про просту дівчину і принца, яких перетворили на жаб. І тільки поцілунок справжньої принцеси міг їх врятувати. Мені дуже шкода, що вони таки перетворилися на людей. Краще б вони залишилися жабами і відкрили свій власний підводний ресторан. 

Ще я дивилась "Коти аристократи". Він дуже веселий і цікавий. Мені він сподобався тим, що він би сподобався нашому котику. 

І нарешті, мультик, який мені найбільше сподобався. Він називається "Пригоди Десперо". Там розповідається про мишку з великими вухами, яка була хороброю, чесною, благородною. Це пригодницький і цікавий мультфільм. Найбільш вражаючий епізод: коли мишка зі своїм другом щуром рятує принцесу. 

1 коментар:

  1. я теж хочу, тільки немає часу((
    але я вже встигла подивитись мультик "принцеса і жаба" ну дуже смачно)

    ВідповістиВидалити