суботу, 7 серпня 2010 р.

Пеппі Довгокоса танцює з усіма

Перед тим, як мені робили операцію, я була на концерті "Танцюють всі". Це було для мене несподіванкою, бо був звичайний день і я гралася в дворі зі своєю товаришкою Сонею. Тут мене покликала Саша. Вона сказала, що я іду на концерт. Я трошки зраділа, але сильно, концерти мене вже замахали. І тут я почула, що я іду на "Тв"!!! За три хвилини я була розчесана, у своєму коронному білому платті і перлиновою сумочкою у зубах. Вперше в житті я не хотіла їсти, бо поспішала на концерт. Повела мене Алла, яка була рада навіть більше ніж я. 
з Аллою
На шоу було двадцять фіналістів зі своїми найкращими номерами. Зокрема мені сподобався танець з комахами і повітряний номер Наталі. В кінці програми ми брали автографи і фотографувались. Ось таке в мене було перед операційне підбадьорення. Хоч операції воно не допомогло.  
з Колею
Ілона та Ілона
з Женєю і Катею
з Сергієм
і ще раз

Немає коментарів:

Дописати коментар