вівторок, 3 серпня 2010 р.

Пеппі Довгокоса розглядає картини

Немири разом
До нас приїхала сім'я Немир - Володимир і Катерина. Вони художники, а Катерина ще й кераміст. Це перші художники, з якими я познайомилась, тому я хочу про них написати. Володимир - дотепний. Перед виставкою він нервував і часом сварився з Катериною. Але було видно, що вони - хороша сім'я і просто нервували. Він дуже турботливий. Завжди коли ми переносили стіл, він підбігав до нас з кросвордом і казав: "Я тільки-тільки збирався вам допомогти". Володимир дуже спостережливий. Якось він побачив, що біля сусіднього будинку прикріплена дивна величезна труба. Він думав, що це сміттєпровід, але чогось вона крива. Ніхто не звертав на це уваги, аж поки Володимир не зауважив, що це напевне з першого разу не попали в дирку і прийшлося її скривити. 
Катерина серйозна. Ще вона дуже смачно готує. Особливо мені сподобались салатки, літній суп і відбивні. Також вона вчить мене малювати по джімайлу. Дала кілька порад і в мене стало виходити. Тож я їй дуже вдячна. 
ми з Катериною
Виставляли вони свої картини в Америці, Львові, Києві. І нарешті приїхали в музей Лесі Українки в Ялті. Всі ретельно готувалися. В перший день - прибирали в кімнаті. Потім три дні розвішували картини. І нарешті відкриття! Воно вдалося на славу. Картини всім сподобалися, в тому числі і мені. Зокрема, "Леся" і "Будинок з флюгерами". Якщо Ви, Немири, будете бачити цей допис, то бажаю Вам багато нових картин і виставок. 

Немає коментарів:

Дописати коментар