пʼятницю, 16 липня 2010 р.

Пеппі Довгокоса знайомиться з гостями

Після довгої дороги поїздом ми приїхали на таксі додому, і я познайомилася з нашими гостями. Це була сім’я Жирків. Тато Тарас – режисер і актор, він дуже дотепно грається зі словами. Тарас високий, завжди в українських футболках. Він назначив мене сценаріусом і я підказую слова акторам!
Мама  Таня  - актриса, водій Тараса. Вона  добра, весела. Дуже гарно плаває. Ми з нею подорожували по Великій Ялті, мені дуже сподобалось!
Дочка Анна-Марія ще маленька і дуже смішна. Вона говорить чисто українською мовою як і її брат, вона дуже швидка і любить танцювати.
Син Володимир-Іван вредний, веселий, він не сором'язливий. Часом допомагав мені нести пакети, як на мене це гарна риса характеру!
Дякуючи сім’ї Жирків, я навчилась ловити рибу жилкою в морі та перекручуватися у воді. А ще вони навчили мене одній молитві. 
Наступного разу я напишу про наші з ними подорожі.

Немає коментарів:

Дописати коментар